Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja događanja i okupljanja

29. 05. 2020.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo ( HZJZ ) obajvio je Preporuke za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija. Za cijelo vrijeme boravka u prostorima, uključujući dolazak i odlazak, preporučuje se održavanje fizičkog razmaka između osoba (publike, izvođača i osoblja) od 1,5 metra. Razmak od 2 metra preporučuje se između, i od, izvođača pjevačkih dionica te glazbenika s puhačkim instrumentima, dok se preporučuje razmak od 4 metra između publike i izvođača na sceni.

Ograničenje ukupnog broja posjetitelja.

Najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i na otvorenim prostorima, uz poštovanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metra među posjetiteljima, organizator će odrediti sukladno veličini prostora i vrsti događaja. U slučaju potrebe za dodatnim pojašnjenjima ili organizaciji događaja s većim brojem sudionika zatražit će odobrenje od ministarstva nadležnog za kulturu, a koje će po potrebi konzultirati Hrvatski zavod za javno zdravstvo. Sva događanja kao i planirani broj sudionika ovisit će o trenutnoj epidemiološkoj situaciji.

Najveći broj ljudi u zatvorenim prostorima iznosi 300, a na otvorenim prostorima 500.
Pročitajte više u prilogu:
Javna_okupljanja_i_dogadjanja
Preporuke_izvedbe_programi_i_manifestacije_28_05

Novosti

24. 09. 2020.

Europski tjedan sporta

Europski tjedan sporta

Na zagrebačkom jezeru Jarun je u srijedu svečano otvoren šesti Europski tjedan sporta, u organizaciji Ministarstva turizma i sporta, koji se održava od 23. do 30. rujna u svim zemljama Europske unije posvećen motivaciji i aktivaciji građana na bavljenje tjelesnom aktivnošću pod sloganom #BeActive. Europski tjedan sporta otvorio je predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, a […]

Čitaj dalje →

24. 09. 2020.

Svjetski dan turizma

Svake godine 27. rujna obilježava se Svjetski dan turizma. Ove godine posvećen je temi “Turizam i ruralni razvoj”. Sektor turizma ima jedinstvenu sposobnost pokrenuti gospodarski razvoj i pružiti mogućnosti ruralnim područjima. Svjetski dan turizma 2020. naglašava i važnu ulogu koju turizam igra u očuvanju i promicanju kulture i baštine širom svijeta. U Zagrebačkoj županiji ususret […]

Čitaj dalje →

21. 09. 2020.

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture i Hrvatske turističke zajednice omogućen je online uvid u bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu koja je od sada dostupna na linku na hrvatskom i engleskom jeziku. U projektu sudjeluju i Muzej za umjetnost i […]

Čitaj dalje →

18. 09. 2020.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, […]

Čitaj dalje →

14. 09. 2020.

Projekt #prviput

Projekt #prviput

Zagrebačka banka i Hrvatska turistička zajednica pokrenuli su projekt #prviput kojim se želi dati podrška mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveća online platforma za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima […]

Čitaj dalje →

Skip to content