Destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“ nastavlja se suradnja TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije

17. 06. 2021.

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama www.aroundzagreb.hr , a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Ovogodišnje izdanje kampanje donosi novitete, a detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ, gđa Martina Bienenfeld: „Dosadašnji uspjeh kampanje, s više od 50.000 pregleda advertorijala i 37 milijuna puta prikazanih oglasa, potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo, uz osvježeni vizual i itinerare, kreirali novu rubriku „Jeste li znali“ koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Osim toga, tu su i video recepti autohtone kuhinje Zagreba i okolice koje je izradio naš poznati hrvatski kuhar, g. Almo Čatlak. On je lokalne gastronomske delicije nastojao približiti i prezentirati na što atraktivniji način širem dijelu publike, s naglaskom na tradicionalno, uz malo modernog pristupa. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko – zagorskom županijom. Ovim putem zahvaljujem svima koji su uključeni u njenu realizaciju.“.

I direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović, ovom prigodom poručuje: „Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati  naši gosti. Također, od struke je prepoznata kao primjer suradnje na terenu koji donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor  sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“.

Podsjećamo, zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

Novosti

22. 09. 2021.

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je u Samoboru radionicu izrade fotografija za društvene mreže

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je u Samoboru radionicu izrade fotografija za društvene mreže

U sklopu organizacija edukativnih foto radionica za društvene mreže koje se provode diljem Hrvatske, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Samoboru je organizirala terensku radionicu s ciljem edukacije kako bi svaki dionik u turizmu mogao što bolje prezentirati svoje proizvode i usluge na društvenim mrežama koje su danas neizostavni kanal […]

Čitaj dalje →

13. 09. 2021.

Nagradni natječaj designer outlet Croatia

  Za sve ljubitelje shoppinga u suradnji s općinom Rugvica te designer outlet Croatia organiziramo nagradni natječaj! Jednom sretnom dobitniku poklanjamo poklon bon u vrijednosti od 1,000 kuna koji se može iskoristiti u trgovinama designer outlet Croatia. Sve što trebate učiniti je komentirati ovu objavu i označiti 5prijatelja s kojima bi Vaš shopping bio nezaboravan […]

Čitaj dalje →

03. 09. 2021.

Stupio je na snagu novi set Odluka Stožera civilne zaštite RH

Stupio je na snagu novi set Odluka Stožera civilne zaštite RH

Po isteku mjera o Privremenoj zabrani i ograničenju prelaska preko graničnih prijelaza RH te Ograničavanju okupljanja i drugih nužnih epidemioloških mjera i preporuka, stupio je na snagu novi set Odluka. Tekst možete pronaći na sljedećim stranicama: Privremena zabrana i ograničenje prelaska preko graničnih prijelaza RH Ograničavanje okupljanja i drugih nužnih epidemioloških mjera i preporuka Tekst […]

Čitaj dalje →

02. 09. 2021.

Promocija Zagrebačke županije na Motovun Film Festivalu

Zahvaljujući Motovun Film Festivalu promovirali smo zemlju tartufa, Turopolje. Sve donedavno, turopoljski tartufi bili su neka vrsta urbanog mita – mnogi su sumnjali da turopoljski tartufi uopće postoje dok su drugi izdaleka nagađali da se radi tek o blijedoj kopiji mnogo poznatijih istarskih tartufa. Međutim, turopoljski su tartufi danas sve poznatija namirnica cijenjena među kulinarskim […]

Čitaj dalje →

02. 09. 2021.

Rute željeznog doba Podunavlja

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je sastanak i predstavljanje projekta Rute željeznog doba Podunavlja s ciljem informiranjanja i mogućnostima uključivanja ključnih dionika s područja Zagrebačke županije, budući da ovo je prva kulturna ruta Europskog vijeća sa sjedištem u Hrvatskoj kojom upravlja Arheološki muzej u Zagrebu. Dunavska ruta željeznog doba zadovoljila je kriterije prema pet prioritetnih […]

Čitaj dalje →

Skip to content