Koronavirus COVID-19 pitanja i odgovori – informacije o putovanju

07. 12. 2020.

Na web stranici Hrvatske turističke zajednice nalaze se detaljne informacije o putovanju, upute, preporuke, smjernice i odgovori vezanih za putovanja i boravak u Republici Hrvatskoj.

Je li sigurno putovati u Hrvatsku?

Pri putovanju u Hrvatsku zahtijeva se od svih posjetitelja poštivanje važećih zdravstvenih i sigurnosnih smjernica. Obavezno pregledajte trenutne mjere oko putovanja, kao i smjernice koje su na snazi kako na nacionalnom, tako i na regionalnom nivou.

Određene epidemiološke mjere uvedene su za neke od hrvatskih županija, a više informacija može se pronaći na službenoj stranici Vlade za pravodobne i točne informacije o koronavirusu: www.koronavirus.hr.

Hrvatska udruga turizma (HUT) kreirala je interaktivnu kartu s označenim aktivnim Covid-19 slučajevima koja se može pronaći ovdje.

Više informacija nalazi se u nastavku.

Hrvatski državljani

Odlukom koja je stupila na snagu 1.prosinca uvodi se privremena zabrana i ograničenje prelaska preko graničnih prijelaza RH do 15.prosinca, uključujući i državljane Republike Hrvatske. Više o iznimkama i mogućnostima ulaska u državu ovdje.

EnterCroatia

EnterCroatia online obrazac omogućuje posjetiteljima da unesu sve potrebne podatke prije putovanja u Hrvatsku kako bi im se olakšao proces prelaska granice. Svim putnicima se savjetuje da ispune obrazac prije dolaska.

Online obrascu EnterCroatia može se pristupiti putem sljedećeg linka: https://entercroatia.mup.hr/

Online obrazac uključuje iste podatke koji se uobičajeno traže u postupku prelaska granice zajedno s jednostavnim predočenjem putovnice ili osobne isprave policijskom službeniku na granici, broj ili kod s osobne iskaznice ili putovnice automatski se povezuje sa svim unaprijed unesenim podacima tako da se cjelokupni postupak unosa podataka na granici za svaku pojedinu osobu u bilo kojem vozilu svodi na minimum, a protok prometa se povećava.

Svi posjetitelji koji će ispunjavati online obrazac zaprimiti će e-mail upute koje će uključivati epidemiološke smjernice i informacije o mjerama koje su trenutno na snazi za posjetitelje koji dolaze u Hrvatsku.

Trenutno je stranica dostupna u jedanaest jezičnih varijanti uključujući engleski,  hrvatski, njemački, francuski, talijanski, nizozemski, slovenski, mađarski, poljski, slovački i češki.

Napominjemo kako za organizirana putovanja autobusom, obrazac može unaprijed ispuniti agencija koja organizira putovanje, dok osobe koje putuju na redovnim autobusnim linijama moraju ispuniti obrazac ponaosob.

Obrazac je dostupan i u formatu čitljivom na mobilnim uređajima i kojem se može pristupiti putem istog linka i ispuniti na mobilnom uređaju. U slučaju dodatnih pitanja ili pitanja oko obrasca molimo vas da kontaktirate: entercroatia@mint.hr

Ulazak u Republiku Hrvatsku za strane državljane.

  1. prosinca uvodi se privremena zabrana i ograničavanje prelaska preko svih graničnih prijelaza Republike Hrvatske, a odluka se određuje u trajanju do 15.prosinca 2020.godine.

Sukladno smjernicama nadležnih tijela određeni su izuzeci kako slijedi:

  • Putnicima koji dolaze neposredno iz država i/ili regija članica Europske unije, odnosno država i/ili regija članica schengenskog prostora i država pridruženih schengenskom prostoru, a koje se trenutno nalaze na zelenoj listi Europskog centra za kontrolu i prevenciju bolesti. Tim putnicima, neovisno o državljanstvu, omogućit će se ulazak u Republiku Hrvatsku pod jednakim uvjetima kao i prije pojave bolesti COVID-19 (ne trebaju predočiti negativan PCR test na SARS-CoV-2 niti im se određuje mjera samoizolacije) ukoliko ne pokazuju znakove bolesti te nisu bili u bliskom kontaktu s oboljelom osobom. Grafički prikaz država prema bojama sukladno riziku od bolesti COVID-19, moguće je naći na web stranicama Europskog centra za sprečavanje i kontrolu bolesti (ECDC)
  • Osobe koje su do graničnih prijelaza Republike Hrvatske tranzitirale preko drugih država/ regija bez zadržavanja, na graničnom prijelazu trebaju dokazati da se nisu zadržavale na područjima tranzita te se u tom slučaju na njih ne primjenjuje zabrana iz ove odluke.
  • Iznimno, na sljedećem linku možete pronaći kategorije putnika koje ne moraju imati PCR test na SARS-CoV-2, a koji putuju iz država/regija članica EU/EGP koje se nalaze na crvenom popisu. Putnici mogu provjeriti ispunjavaju li uvjete za izuzeće od ove Odluke putem web stranice koja je dostupna na hrvatskom, njemačkom ili engleskom jeziku ili na samom graničnom prijelazu.

*Svi ostali putnici koji, neovisno o državljanstvu, dolaze u Republiku Hrvatsku iz država/regija članica EU/EGP, a koje se trenutno ne nalaze na tzv. zelenoj listi Europskog centra za kontrolu i prevenciju bolesti, moraju predočiti negativan nalaz PCR testa na SARS-CoV-2 koji nije stariji od 48 sati (računajući od vremena uzimanja brisa do dolaska na granični prijelaz) ili obaviti PCR testiranje na SARS-CoV-2 odmah po dolasku u Republiku Hrvatsku (o vlastitom trošku), uz obvezu samoizolacije do prispijeća negativnog nalaza.

Državljani država članica Europske unije (uključivši i hrvatske državljane), odnosno država članica schengenskog prostora i država pridruženih schengenskom prostoru, kao i članovi njihovih obitelji te državljani trećih zemalja koji dolaze iz trećih zemalja, prilikom ulaska u Republiku Hrvatsku neovisno o državljanstvu, moraju predočiti negativan nalaz PCR testa na SARS-CoV-2 koji nije stariji od 48 sati (računajući od vremena uzimanja brisa do dolaska na granični prijelaz) ili obaviti PCR testiranje na SARS-CoV-2 odmah po dolasku u Republiku Hrvatsku (o vlastitom trošku), uz obvezu samoizolacije do prispijeća negativnog nalaza.

Svim putnicima savjetuje se da ispune obrazac na web stranici ENTERCROATIA.

DRŽAVLJANI TREĆIH ZEMALJA
Državljani trećih zemalja koji nemaju državljanstvo države članice EU, EGP, niti reguliran boravak u tim državama niti su članovi njihovih obitelji u Republiku Hrvatsku mogu ući jedino ako su:

  • zdravstveni djelatnici, istraživači u zdravstvu i djelatnici u skrbi za starije osobe
  • pogranični radnici;
  • osoblje u prometnom sektoru;
  • diplomati, osoblje međunarodnih organizacija i osobe koje primaju poziv međunarodnih organizacija i čija je fizička prisutnost potrebna za dobro funkcioniranje tih organizacija, vojno i policijsko osoblje, humanitarni djelatnici i osoblje civilne zaštite pri obavljanju svojih dužnosti;
  • putnici u tranzitu;
  • osobe koje putuju radi školovanja;
  • pomorci;
  • osobe koje putuju zbog neodgodivih osobnih/obiteljskih razloga, poslovnih razloga ili koje imaj drugi gospodarski interes.

*Putnici (neovisno o državljanstvu) koji dolaze iz zemalja trenutno obuhvaćenih prilogom I. Preporuke Vijeća (EU) 2020/912 o privremenom ograničenju neobveznih putovanja u EU i mogućem ukidanju takvog ograničenja, a radi se o Australiji, Japanu, Novom Zelandu, Ruandi, Singapuru, Južnoj Koreji, Tajlandu, Urugvaju, Kini te posebnim upravnim područjima NR Kine – Hong Kong i Makao, ne moraju predočiti negativan nalaz na SARS-CoV-2 niti podliježu samoizolaciji ukoliko nisu bili u bliskom kontaktu s oboljelom osobom i ne pokazuju znakove bolesti. Prilikom boravka u Republici Hrvatskoj dužni su se pridržavati općih i posebnih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Prethodno navedene osobe, koje su do graničnih prijelaza Republike Hrvatske tranzitirale preko drugih država/regija bez zadržavanja, na graničnom prijelazu trebaju dokazati da se nisu zadržavale na područjima tranzita te se u tom slučaju od njih neće zahtijevati negativan PCR test na SARS-CoV-2 koji nije stariji od 48 sati kao niti boravak u samoizolaciji.

Više informacija o samoj Odluci na sljedećoj poveznici.Za sve strane putnike, neovisno o državljanstvu, zbog skraćenja procedure na graničnom prijelazu, savjetujemo prethodno ispunjavanje najave putem aplikacije Enter Croatia.

Je li za ulazak u zemlju potreban dokaz o negativnom Covid testu?

Da. Trenutno je na snazi odluka o privremenoj zabrani i ograničenje prelaska preko graničnih prijelaza RH do 15.prosinca. Više o iznimkama i mogućnostima ulaska u državu ovdje.

Ukoliko je potrebno napraviti test na Covid-19 ili ga putnik želi napraviti za vrijeme boravka u Hrvatskoj, gdje se moguće se testirati?

Uzimanje uzoraka za testiranje na Covid-19 obavlja se u posebnim ambulantama organiziranima na razini županije. Kontakte navedenih ustanova možete pronaći ovdje. Ukoliko Vam je potreban test u točno određenom trenutku za točan vremenski period, kontaktirajte unaprijed ambulantu kako biste se osigurali da će vas centar za testiranje primiti i dati sve potrebne upute o protokolu testiranja te sve ostale potrebne informacije. Više informacija o lokacijama, procesu naručivanja, terminima i sl. možete pronaći ovdje.

Koje su dodatne zdravstvene i sigurnosne mjere na snazi? 

Osim svih trenutno primjenjivih zdravstvenih i sigurnosnih mjera koje preporučuje Hrvatski Zavod za javno zdravstvo, 12. listopada stupila je na snagu obveza nošenja zaštitnih te kirurških maski u svim zatvorenim prostorima u kojima nije moguće održavati razmak od 1,5 m. Odredbom koja je stupila na snagu 26.listopada propisuje se stroga mjera fizičkog distanciranja, izbjegavanje bliskog kontakta u razmaku najmanje 2 metra u zatvorenom te 1,5 m na otvorenom. Uvodi se i obveza korištenja maski za lice ili medicinskih maski na otvorenom kad nije moguće održavati fizičku distancu i obvezno nošnje maski prilikom ulaska i boravka na grobljima. Dodatne informacije mogu se pronaći ovdje.

Od subote, 5. prosinca, uvode se kazne za nenošenje i/ili nepravilno nošenje maski te za nepoštivanje ostalih sigurnosnih i zdravstvenih mjera. Kazne se kreću od 500 kn za nepravilno nošenje maski pa do 10.000 kn za organizacije privatnih zabava i okupljanja ne poštivajući ranije spomenute mjere na snazi.

Postoje li letovi za Hrvatsku?

Croatia Airlines održava povratne letove iz Zagreba za većinu gradova diljem Europe. Za više informacija o letovima aviokompanije Croatia Airlines, predlažemo da posjetite njihovu web stranicu.

Mnoge komercijalne zrakoplovne kompanije su na svojim web stranicama ažurirale rasporedi  predlažemo da provjerite njihove web stranice za informacije o letovima prema hrvatskim zračnim lukama. U slučaju da već imate avionske karte za nadolazeće putovanje i/ili imate pitanja u vezi putovanja za određenog zračnog prijevoznika, najbolje je izravno kontaktirati zrakoplovnu kompaniju budući da većina njih ažurira raspored letenja na tjednoj bazi. U slučaju da ne možete iskoristiti trenutnu avionsku kartu, preporučujemo odgodu putovanja za kasniji datum.

 

U nastavku možete pronaći popis web stranica zrakoplovnih kompanija*:
www.aerlingus.com

www.austrian.com

www.swiss.com

www.britishairways.com

www.lufthansa.com

www.easyjet.com

www.ryanair.com

www.klm.com

www.turkishairlines.com

www.emirates.com

www.airfrance.com

www.eurowings.com

www.airserbia.com

www.iberia.com

www.qatarairways.com

www.airtransat.com

www.aeroflot.ru

www.lot.com

www.wizzair.com

www.volotea.com

www.vueling.com

www.transavia.com

www.brusselsairlines.com

www.luxair.lu

www.aegeanair.com

*gore navedena lista nije finalna i informacije se mogu dodati ili ukloniti i to kako postanu dostupne; neki od navedenih avio prijevoznika možda nisu najavili točne datume i raspored letova i najbolje je sve informacije izravno provjeriti  s njima, dok su druge avio kompanije možda najavile ili nisu najavile nastavak letova za Hrvatsku.

Postoje li domaći letovi unutar Hrvatske?

Domaći letovi su aktualni i to letovi Zagreb-Split ,Zagreb- Dubrovnik kao i let Zagreb-Pula i Zadar. Ovim letovima upravlja kompanija Croatia Airlines i više informacija možete pronaći ovdje.

Jesu li hoteli u Hrvatskoj otvoreni?

U Hrvatskoj su česta sezonska zatvaranja hotela i ostalih smještajnih kapaciteta koja nisu povezana sa trenutnom epidemiološkom situacijom. Predlažemo da izravno provjerite sve željene informacije s njima za točne detalje. Napominjemo kako su svi smještajni kapaciteti dužni poštovati preporučene zdravstvene i sigurnosne procedure koje se mogu pronaći ovdje.

Jesu li ugostiteljski objekti otvoreni?

Odlukom koja je stupila na snagu 28. studenog obustavlja se i zabranjuje rad svih ugostiteljskih objekata (osim iz skupine „Hoteli“ i „Kampovi“, kojima je dozvoljeno usluživati samo svoje goste). Mjera je na snazi do 21. prosinca. Odlukom koja je stupila na snagu 22.studenog obustavio se rad noćnih klubova, casina i automat-klubova. Pekarnice i trgovine kruhom te pekarskim proizvodima mogu raditi do 22 h. Dostava hrane dozvoljena je pod uvjetom pridržavanja svih epidemioloških mjera. Odredbom koja stupa na snagu 22.studenog uvodi se zabrana prodaje alkoholnih pića od 22 do 06 ujutro. Smjernice za zaštitu zdravlja i sigurnost mogu se naći ovdje.

Jesu li plaže, parkovi i vanjski rekreacijski sadržaji otvoreni?

Parkovi i zoološki vrtovi su otvoreni no i dalje uz poštivanje zdravstvenih i sigurnosnih mjera, kao i poštivanje mjera socijalne distance. Javni rekreacijski sadržaji (uključujući bazene, teretane, fitness i rekreacijske centre) su privremeno zatvoreni odlukom koja je stupila na snagu 28. studenog. Plaže i toplice su otvorene za javnu uporabu, ponovno imajući na umu poštivanje zdravstvenih i sigurnosnih mjera, kao i poštivanje mjera socijalne distance koje su tada bile na snazi. Zoološki vrt u Zagrebu otvoren je za javnost a, nacionalni parkovi i parkovi prirode otvoreni su uz uvjet da se i dalje poštuju zdravstvene i sigurnosne mjere.

Jesu li dozvoljena javna događanja i okupljanja?

Najnovije upute i preporuke za okupljanja mogu se pronaći ovdje.

Smiju li privatni brodovi ući u hrvatske vode i usidriti se u Hrvatskoj? Kakva je situacija s nautičkim turizmom?

Morska granica otvorena je i za privatna plovila, pod istim uvjetima kao i za kopnene granice.
Više informacija može se pronaći na sljedećem linku.

Za online plaćanje turističke pristojbe u nautici, možete posjetiti web stranicu https://nautika.evisitor.hr/
Web stranica je dostupna na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku i plaćanje se može izvršiti putem svih glavnih kreditnih kartica.

Je li javni prijevoz dostupan u Hrvatskoj? Kako funkcionira u i/ili iz raznih gradova i regija. Kako funkcionira međunarodni autobusni i željeznički prijevoz?

Javni prijevoz dostupan je u cijeloj Hrvatskoj. Za rasporede i informacije o autobusnim linijama najbolje je provjeriti s lokalnim autobusnim stanicama. Kontakt informacije za glavne autobusne stanice mogu se pronaći ovdje.

Hrvatski željeznički promet također je dostupan, a više informacija o voznom redu i aktualnim linijama može se pronaći ovdje.

Također, organizirani međunarodni autobusni prijevoz je dostupan (charter i redovite autobusne linije), kao i željeznički prijevoz ovisno o raspoloživosti i u skladu s rutama. Radi lakšeg putovanja predlažemo da pogledate informacije na web stranici EnterCroatia kako bi bili sigurni da ste vi ili agencija s kojom putujete unaprijed ispunili vaše podatke te kako biste si osigurali brži prijelaz granice. Kontakt informacije za glavne postaje mogu se pronaći ovdje.

U svim oblicima javnog prijevoza, od 25. lipnja, putnici su dužni nositi zaštitne maske.

Od 12. listopada uvodi se preporuka nošenja zaštitnih maski i na otvorenim prostorima gdje nije moguće održati fizičku distancu, što uključuje i stajališta javnog prijevoza.

Odlukom koja je stupila na snagu 28.studenog javni prijevoz može biti maksimalno popunjen do 40% ukupnog kapaciteta, a putnici i vozač su obvezni nositi zaštitnu masku na ispravan način.  Više informacija ovdje.

Postoji li putnički promet i/ili javni trajektni prijevoz na i s hrvatskih otoka?

Putovanje s kopna na otoke i s otoka je moguće uzimajući u obzir da navedena linija postoji.

Više informacija o trajektnim linijama kojima upravlja trajektna kompanija Jadrolinija možete pronaći ovdje.

Informacije o drugim trajektnim i katamaranskim linijama u i iz Hrvatske i/ili do hrvatskih otoka s kopna također se mogu naći putem sljedećih web stranica:

 

Krilo

Rapska Plovidba

Split Express*

SNAV*

Venezia Lines*

Adriatic Lines*

Trieste Lines*

 

*Kao i kod zračnih prijevoznika, ovaj popis nije potpun, a raspored ovisi o pojedinoj kompaniji. Predlažemo da se direktno obratite davatelju usluga za točnost informacija budući da se rasporedi i usluge mogu promijeniti u bilo kojem trenutku.

U svim oblicima javnog prijevoza, od 25. lipnja, putnici su dužni nositi zaštitne maske.

Vožnja u Hrvatskoj

U Hrvatskoj ne postoje ograničenja prometovanja automobilom, a najnovije informacije o prometnim uvjetima i stanju na cestama mogu se pronaći putem web stranice Hrvatskog autokluba ovdje. Također, Hrvatske autoceste provele su informativnu kampanju za sigurno putovanje s cestovnim oznakama i informativnim letcima. Više informacija možete pronaći ovdje.

Tranzit

Ako putujete kroz Hrvatsku u drugu državu, imajte na umu da postoje posebne smjernice u vezi s tim. Putovanje je ograničeno na glavne autoceste i zaustavljanja su ograničena. Svi putnici u tranzitu upućeni su da slijede smjernice službenika granične kontrole. Karta odobrenih prometnica može se pronaći ovdje.

Putnici u tranzitu mogu putovati kroz Republiku Hrvatsku pod uvjetom da je ulazak ili tranzit u susjednoj zemlji omogućen. Prilikom tranzita potrebno je bez nepotrebnog zadržavanja koristiti najkraće prometne pravce, uključujući i autocestu tamo gdje je to moguće. Izlazak iz Republike Hrvatske mora biti u što kraćem roku, a najdulje 12 sati od trenutka ulaska, što će granična policija provjeravati.

Imajte na umu da putnici kojima je dozvoljen ulazak u Hrvatsku, kao i hrvatski državljani koji prolaze kroz Neum neće biti podložni dodatnim zahtjevima i mogu slobodno putovati u i iz južne Hrvatske osobnim automobilom.

Što ako se zarazim, što mi je za činiti?

Ukoliko primijetite simptome slične gripi, poput:  povišene tjelesne temperature, kašlja, otežanog disanja, bolova u mišićima i umora ili ste imali bliski kontakt s potvrđenim ili vjerojatnim slučajem infekcije koronavirusom, odmah nazovite liječnika ili epidemiološku službu, a možete kontaktirati i neku od turističkih ambulanti, kontakti se nalaze ovdje. Opišite im svoje stanje i poslušajte njihove upute. Predlažemo da ne odlazite liječniku prije nego što ga nazovete.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo također je izdao informacije za jedinice lokalne samouprave i pružatelje smještaja ukoliko gost pokaže simptome Covid-19. Informacije se mogu pronaći ovdje. Ukoliko ste u Hrvatskoj i pokažete bilo kakve simptome, molimo vas da odmah obavijestite svog pružatelja smještaja kako bi vam se osigurao adekvatan zdravstveni i sigurnosni protokol.

Pokriva li moje zdravstveno osiguranje bilo koje zdravstvene usluge vezane za Covid u Hrvatskoj?

Ako ste državljanin EU, EEA, Velike Britanije ili Švicarske, a imate zdravstveno osiguranje vaše države, isto će pokrivati sve usluge vezane uz Covid ukoliko u Hrvatskoj vrijede ista pravila kao i u vašoj matičnoj zemlji. Odvojite vrijeme kako biste provjerili valjanost vaše Europske kartice zdravstvenog osiguranja (EHIC) i/ili izvadite novu karticu prije vašeg putovanja. Osim toga, kao alternativu imajte potvrdu koju vam je izdala nacionalna zdravstvena ustanova.

Osigurane osobe iz država s kojima Republika Hrvatska ima sklopljen međudržavni ugovor s kojim je regulirano pitanje korištenja zdravstvene zaštite (Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Sjeverna Makedonija i Turska) ostvaruju pravo na zdravstvenu zaštitu za vrijeme boravka u Hrvatskoj na temelju tiskanica koje su propisane ugovorom, a koje trebaju zatražiti od njihovih osiguravatelja iz svojih matičnih država, prije dolaska u Hrvatsku.

Državljani drugih zemalja trebali bi prije putovanja provjeriti svoje zdravstveno osiguranje kako bi se osigurali da su pokriveni u slučaju hitnih zdravstvenih usluga koje uključuju sve zdravstvene usluge vezane uz Covid ili kupiti odgovarajuće putno osiguranje koje pruža pokriće vezano uz Covid.

Dodatne informacije

Različite preporuke i smjernice za turistički sektor mogu se pronaći ovdje ili na web stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo na sljedećem linku.

Sva pitanja vezana uz putovanja u Hrvatsku, na koja niste pronašli odgovore, možete poslati na email: mintcz@mint.hr i cc. info@htz.hr

Odgovore na pitanja oko prelaska granice Republike Hrvatske možete pronaći na sljedećem linku: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211.

Pitanja oko ispunjavanja online obrasca EnterCroatia možete poslati na sljedeću e-mail adresu: entercroatia@mint.hr

Pitanja o epidemiološkim mjerama, ekonomskim mjerama i pravnom okviru u Republici Hrvatskoj tijekom pandemije COVID-19 možete poslati na sljedeću e-mail adresu: mintcz@mint.hr.

Dodatne informacije uz informacije o najčešćim pitanjima o uvjetima ulaska u Republiku Hrvatsku možete pronaći ovdje*.

Za dodatne informacije, EU je lansirala “Re-open EU“, interaktivni alat koji ima za cilj osigurati sigurno ponovno pokretanje putovanja i turizma diljem Europe.

Izvor: Hrvatska turistička zajednica (https://croatia.hr/hr-HR/koronavirus-covid-19-pitanja-i-odgovori)

*Napominjemo kako Hrvatska turistička zajednica ne ažurira vanjske poveznice tj. web stranice na kojima se mogu pronaći dodatne informacije te se ne može smatrati odgovornim za njihovu točnost.

Novosti

12. 01. 2021.

Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019

Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019

Završeno je istraživanje TOMAS Hrvatska, prvo u nizu istraživanja TOMAS koje je provedeno na području cijele Hrvatske i tijekom gotovo 12 mjeseci (od svibnja 2019. g. do ožujka 2020. g.). Cjeloviti rezultati istraživanja objavljeni su početkom listopada u knjizi TOMAS Hrvatska 2019. koja je, uz rezultate i svih drugih TOMAS istraživanja, dostupna na mrežnim stranicama […]

Čitaj dalje →

12. 01. 2021.

Državne potpore: Komisija odobrila hrvatski program u iznosu od 202 milijuna EUR potpore poduzećima u sektorima turizma i sporta, pogođenima pandemijom koronavirusa

Državne potpore: Komisija odobrila hrvatski program u iznosu od 202 milijuna EUR potpore poduzećima u sektorima turizma i sporta, pogođenima pandemijom koronavirusa

Europska komisija odobrila je hrvatski program državnih potpora u iznosu od oko 202 milijuna EUR (1,525 milijardi HRK) za potporu poduzećima svih veličina koja djeluju u sportskom i turističkom sektoru(i izravno povezanima kao što su iznajmljivanje smještaja i priprema i usluživanje hrane i pića, a pogođena su pandemijom koronavirusa. Program je odobren na temelju Privremenog okvira za […]

Čitaj dalje →

09. 01. 2021.

Vlada RH pokrenula je službenu web stranicu o otklanjanju posljedica katastrofe uzrokovane potresom

Vlada RH pokrenula je službenu web stranicu o otklanjanju posljedica katastrofe uzrokovane potresom

Vlada RH pokrenula je službenu web stranicu https://potresinfo.gov.hr na kojoj su objedinjene sve informacije o otklanjanju posljedica katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Karlovačke i Zagrebačke županije. Objavljene su informacije o organiziranom smještaju i obrasci prijave za privremeni smještaj. Ako građani žele otići u organizirani smještaj, mogu nazvati pozivni centar Hrvatskoga Crvenog križa na 0800 […]

Čitaj dalje →

30. 12. 2020.

Pokažimo solidarnost s građanima i građankama Petrinje, Siska, Gline i okolnih mjesta koji su nastradali u razornom potresu

Dragi sugrađani, javite nam se za smještaj za nastradale u potresu na području Petrinje, Siska i Gline te na području Zagrebačke županije. Naši domaćini velikog srca stoje uz Vas. Sve informacije vezano za smještaj te dodatne informacije uputite na e-mail: infodesk@visitzagrebcounty.hr . Hvala svima koji su pružili ruku stradalima u ovom teškom trenutku. Budimo hrabri […]

Čitaj dalje →

24. 12. 2020.

Sretan Božić i sve najbolje u 2021. godini!

Sretan Božić i sve najbolje u 2021. godini!

U nadi da ćete Božić i božićne blagdane provesti u toplini obiteljskog doma u zajedništvu sa svojim najmilijima, u svoje osobno ime i ime mojih kolega želimo vam blagoslovljene blagdane te prije svega zdravlje i uspješnu 2021. godinu.   Ivana Alilović direktorica Turistička zajednica Zagrebačke županije  

Čitaj dalje →

Skip to content