Nova promotivna kampanja “Blizu grada, blizu srca”

10. 07. 2020.

 

 

 

 

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

„Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a, naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene.“, izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.

„Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom,  slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “ poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.

Ističemo, kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.

Novosti

21. 09. 2020.

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture i Hrvatske turističke zajednice omogućen je online uvid u bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu koja je od sada dostupna na linku na hrvatskom i engleskom jeziku. U projektu sudjeluju i Muzej za umjetnost i […]

Čitaj dalje →

18. 09. 2020.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, […]

Čitaj dalje →

14. 09. 2020.

Projekt #prviput

Projekt #prviput

Zagrebačka banka i Hrvatska turistička zajednica pokrenuli su projekt #prviput kojim se želi dati podrška mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveća online platforma za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima […]

Čitaj dalje →

14. 09. 2020.

Na snazi nove epidemiološke mjere za područje Zagrebačke županije

Na snazi nove epidemiološke mjere za područje Zagrebačke županije

Na prijedlog stožera civilne zaštite Zagrebačke županije, Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio odluku o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje županije. Odluka se primjenjuje od 14. rujna u trajanju od 14 dana. Nužne epidemiološke mjere: na svadbenim svečanostima, bez obzira na broj prisutnih osoba, obavezno se vodi evidencija prisutnih koja se čuva najmanje 14 […]

Čitaj dalje →

10. 09. 2020.

Novi promotivni film Zagreba i okolice

U sklopu destinacijske kampanje „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“, Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije kreirale su poseban promotivni film istoimenog naziva. Film stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu glavnog grada i zagrebačkog zelenog prstena. Može ga se pogledati na […]

Čitaj dalje →

Skip to content