Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije

26. 06. 2020.

Danas kreće kampanja jedne od najljepših kontinentalnih destinacija kojom se domaći gosti pozivaju na siguran odmor prepun doživljaja

Park prirode Žumberak–Samoborsko gorje, vinska Plešivica, atraktivno Prigorje, ljepote Turopolja i Moslavine, pitoreskna sela, rijeka Sava, jezera Rakitje, Orešje, Kerestinec i Strmec, vožnja skelom od ambijentalnog Samobora do Zaprešića, gradići Velika Gorica, Sveti Ivan Zelina, Ivanić, lječilište Naftalan, kurije i dvorci… – sada je prava prilika da ih posjetite. Odmor nikad nije bio bliže! Ovo je novi slogan promotivne kampanje TZ Zagrebačke županije koja traje do 1. kolovoza i fokusirana je na domaće goste.
Od danas ova zelena oaza u srcu Hrvatske ima i novu platformu Odmor nikad bliže, kojom se promoviraju najveće atrakcije, poseban doživljaj odmora, održiv i siguran boravak u destinaciji.
„Važan dio kampanje su smještajni kapaciteti, ruralna utočišta i vrhunska eno-gastro ponuda, a upravo kroz ove sadržaje vidimo priliku u pozicioniranju naše županije kao idealne vikend destinacije prvenstveno za stanovnike glavnog grada, ali i za sve one koji istinski uživaju u miru i ljepoti bez masovnog turizma. Zeleni zagrebački prsten nudi mnogo kvalitetnih sadržaja, i to na pola sata od centra Zagreba, pa je sjajna prilika za bijeg od stresa i gradskih gužvi“, kaže Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije.
Nova kampanja započela predstavljanjem nekoliko vrhunskih vinara s područja plešivičke, zelinske i moslavačke vinske ceste u vinskoj video razglednici #NazdraviZaBoljeSutra, uz poziv gostima da posjete ovaj nadaleko poznat vinski kraj i kupuju lokalno.
„Bogata turistička ponuda naše županije rezultat je intenzivne suradnje proizvođača i onih koji nude gostima gotove proizvode. Naglasak je na multisektorskom povezivanju, a osim promocije vinskih cesta, kvalitetnih lokalnih proizvoda naših OPG-ova, kao i ruralnih utočišta, želimo pokazati kako je i ovim izazovnim vremenima moguće stvoriti lanac vrijednosti“, zaključuje Alilović.
Rezervirate li odmor u prvom vikendu srpnja u nekom od utočišta Zagrebačke županije na dar ćete dobiti kupon u vrijednosti 350 kuna koji možete iskoristiti u Designer Outlet Croatia. Vrijeme je da ponovo otkrijemo ljepote Hrvatske.
Link na fotografije (arhiva TZ Zagrebačke županije): https://app.box.com/s/gdjnrvieb2kh4opbe5cbskdta06gbx67
Više na: http://odmornikadblize.hr/

Novosti

24. 09. 2020.

Europski tjedan sporta

Europski tjedan sporta

Na zagrebačkom jezeru Jarun je u srijedu svečano otvoren šesti Europski tjedan sporta, u organizaciji Ministarstva turizma i sporta, koji se održava od 23. do 30. rujna u svim zemljama Europske unije posvećen motivaciji i aktivaciji građana na bavljenje tjelesnom aktivnošću pod sloganom #BeActive. Europski tjedan sporta otvorio je predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, a […]

Čitaj dalje →

24. 09. 2020.

Svjetski dan turizma

Svake godine 27. rujna obilježava se Svjetski dan turizma. Ove godine posvećen je temi “Turizam i ruralni razvoj”. Sektor turizma ima jedinstvenu sposobnost pokrenuti gospodarski razvoj i pružiti mogućnosti ruralnim područjima. Svjetski dan turizma 2020. naglašava i važnu ulogu koju turizam igra u očuvanju i promicanju kulture i baštine širom svijeta. U Zagrebačkoj županiji ususret […]

Čitaj dalje →

21. 09. 2020.

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture i Hrvatske turističke zajednice omogućen je online uvid u bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu koja je od sada dostupna na linku na hrvatskom i engleskom jeziku. U projektu sudjeluju i Muzej za umjetnost i […]

Čitaj dalje →

18. 09. 2020.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, […]

Čitaj dalje →

14. 09. 2020.

Projekt #prviput

Projekt #prviput

Zagrebačka banka i Hrvatska turistička zajednica pokrenuli su projekt #prviput kojim se želi dati podrška mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveća online platforma za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima […]

Čitaj dalje →

Skip to content