Velika promocija Zagrebačke županije u 130 zemalja svijeta

10. 07. 2019.

Gradovi i mjesta Zagrebačke županije te njihovi turistički aduti glavna su tema velikog godišnjeg broja tipTravel magazina, čitanog u više od 130 zemalja svijeta. Na 20 stranica velikog godišnjeg broja tipTravel magazina, u svakom od njegovih izdanja – hrvatskom, engleskom i njemačkom, kroz glavnu temu broja predstavljeni su turistički aduti Zagrebačke županije, a fotografija s motivom dvorca Lužnice krasi i naslovnicu sva tri izdanja online magazina. Riječ je o velikoj promociji tzv. zagrebačkog zelenog prstena, omiljene izletničke destinacije Zagrepčana i njihovih sve brojnijih gostiju.

Magazin u nastavku tako predstavlja destinacije Zagrebačke županije, pod sljedećim naslovima: “Samobor: Omiljeno zagrebačko izletište”, “Sveta Nedelja: Odmor u pokretu”, “Zaprešić: Grad sporta i dvoraca”, “Brdovec, Dubravica i Marija Gorica: Iznenađenja u malom”, “Krašić: Dolinom kardinala”, “Jastrebarsko: U vinskom carstvu”, “Pisarovina: Za sve generacije”, “Pokupsko: Izlet u prirodu”, “Velika Gorica: Srce Turopolja”, “Dugo Selo: U zemlji sv. Martina”, “Ivanić-Grad: U znaku buče”, “Križ: Kod operne dive”, “Vrbovec: Okusi prošlosti” te “Sveti Ivan Zelina: Grad vitezova”. Posebna stranica je posvećena i promociji Ceste vina i sira koja promovira taj snažni gastronomski i enološki brend županije.

Budući da je magazin digitalan i interaktivan, u sklopu reportaže su pozicionirani i aktivni linkovi koji izravno vode na web stranicu i društvene mreže Turističke zajednice Zagrebačke županije, na kojima čitatelji diljem svijeta mogu pronaći još više informacija i detalja o zagrebačkom zelenom prstenu. Uz navedeno, čitatelji imaju mogućnost otvoriti i aktivne linkove koji vode na stranicu s popisom aktualnih i narednih događanja u Zagrebačkoj županiji, kao i linkove za preuzimanje mobilne aplikacije “Zg bike” u AppStore-u te na GooglePlay-u, kao i za aplikaciju “Vinske ceste Zagrebačke županije” u GooglePlay-u. tipTravel magazine, s glavnom temom Zagrebačke županije, bit će promoviran i u fokusu tijekom cijele godine, sve do svibnja 2020. godine.

Poveznice na godišnji broj tipTravel magazina u sva tri izdanja na platformi za digitalna izdanja, Issuu.com:

HR: http://issuu.com/tiptm/docs/tiptravelmagazine026hr/1?e=8066732/69796315

EN: http://issuu.com/tiptm/docs/tiptravelmagazine026en/1?e=8066732/69796360

DE: http://issuu.com/tiptm/docs/tiptravelmagazine026de/1?e=8066732/69796383

 

Novosti

24. 09. 2020.

Europski tjedan sporta

Europski tjedan sporta

Na zagrebačkom jezeru Jarun je u srijedu svečano otvoren šesti Europski tjedan sporta, u organizaciji Ministarstva turizma i sporta, koji se održava od 23. do 30. rujna u svim zemljama Europske unije posvećen motivaciji i aktivaciji građana na bavljenje tjelesnom aktivnošću pod sloganom #BeActive. Europski tjedan sporta otvorio je predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, a […]

Čitaj dalje →

24. 09. 2020.

Svjetski dan turizma

Svake godine 27. rujna obilježava se Svjetski dan turizma. Ove godine posvećen je temi “Turizam i ruralni razvoj”. Sektor turizma ima jedinstvenu sposobnost pokrenuti gospodarski razvoj i pružiti mogućnosti ruralnim područjima. Svjetski dan turizma 2020. naglašava i važnu ulogu koju turizam igra u očuvanju i promicanju kulture i baštine širom svijeta. U Zagrebačkoj županiji ususret […]

Čitaj dalje →

21. 09. 2020.

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska kultura dostupna je cijelom svijetu

Hrvatska je jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, a kroz suradnju Google Arts & Culture i Hrvatske turističke zajednice omogućen je online uvid u bogatu hrvatsku nematerijalnu baštinu koja je od sada dostupna na linku na hrvatskom i engleskom jeziku. U projektu sudjeluju i Muzej za umjetnost i […]

Čitaj dalje →

18. 09. 2020.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini. Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, […]

Čitaj dalje →

14. 09. 2020.

Projekt #prviput

Projekt #prviput

Zagrebačka banka i Hrvatska turistička zajednica pokrenuli su projekt #prviput kojim se želi dati podrška mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveća online platforma za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske. Projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju, a s druge strane, svima […]

Čitaj dalje →

Skip to content