Destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“ nastavlja se suradnja TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije

17. 06. 2021.

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama www.aroundzagreb.hr , a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Ovogodišnje izdanje kampanje donosi novitete, a detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ, gđa Martina Bienenfeld: „Dosadašnji uspjeh kampanje, s više od 50.000 pregleda advertorijala i 37 milijuna puta prikazanih oglasa, potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo, uz osvježeni vizual i itinerare, kreirali novu rubriku „Jeste li znali“ koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Osim toga, tu su i video recepti autohtone kuhinje Zagreba i okolice koje je izradio naš poznati hrvatski kuhar, g. Almo Čatlak. On je lokalne gastronomske delicije nastojao približiti i prezentirati na što atraktivniji način širem dijelu publike, s naglaskom na tradicionalno, uz malo modernog pristupa. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko – zagorskom županijom. Ovim putem zahvaljujem svima koji su uključeni u njenu realizaciju.“.

I direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović, ovom prigodom poručuje: „Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati  naši gosti. Također, od struke je prepoznata kao primjer suradnje na terenu koji donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor  sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“.

Podsjećamo, zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

Novosti

05. 10. 2021.

Vinogradi u okolici Zagreba postaju bajkovita pozadina za film, glazbu i umjetnost – Via VINO

Vinogradi u okolici Zagreba postaju bajkovita pozadina za film, glazbu i umjetnost – Via VINO

Vinarije Zagrebačke županije zovu vas na uživanje u dolasku jeseni, vinu, hrani, filmu, umjetnosti i glazbi. Zato krenite Via VINO! Početak jeseni sa sobom donosi želju za još malo uživanja u toplim danima, izletima izvan grada i gastro delicijama koje uključuju lokalne namirnice. Poziva na dobro društvo, ali i dobro vino koje uvijek upotpunjuje doživljaj. […]

Čitaj dalje →

22. 09. 2021.

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je u Samoboru radionicu izrade fotografija za društvene mreže

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je u Samoboru radionicu izrade fotografija za društvene mreže

U sklopu organizacija edukativnih foto radionica za društvene mreže koje se provode diljem Hrvatske, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Samoboru je organizirala terensku radionicu s ciljem edukacije kako bi svaki dionik u turizmu mogao što bolje prezentirati svoje proizvode i usluge na društvenim mrežama koje su danas neizostavni kanal […]

Čitaj dalje →

Skip to content