Destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“ nastavlja se suradnja TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije

17. 06. 2021.

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama www.aroundzagreb.hr , a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Ovogodišnje izdanje kampanje donosi novitete, a detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ, gđa Martina Bienenfeld: „Dosadašnji uspjeh kampanje, s više od 50.000 pregleda advertorijala i 37 milijuna puta prikazanih oglasa, potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo, uz osvježeni vizual i itinerare, kreirali novu rubriku „Jeste li znali“ koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Osim toga, tu su i video recepti autohtone kuhinje Zagreba i okolice koje je izradio naš poznati hrvatski kuhar, g. Almo Čatlak. On je lokalne gastronomske delicije nastojao približiti i prezentirati na što atraktivniji način širem dijelu publike, s naglaskom na tradicionalno, uz malo modernog pristupa. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko – zagorskom županijom. Ovim putem zahvaljujem svima koji su uključeni u njenu realizaciju.“.

I direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović, ovom prigodom poručuje: „Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati  naši gosti. Također, od struke je prepoznata kao primjer suradnje na terenu koji donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor  sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije.“.

Podsjećamo, zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

Novosti

22. 07. 2021.

Kulturna baština će živjeti kroz projekt Ekomuzej Bistra

Svrha projekta Ekomuzej Bistra je omogućiti održivo upravljanje cjelokupnom baštinom te potaknuti razvoj kulturnih i turističkih sadržaja bistranskog kraja. Danas je potreban personaliziran, iskren i temeljit pristup posjetitelju, koji želi doživjeti lokalnu zajednicu na autentičan način temeljen na iskustvu. Fokus je na novom značenju održivog suživota s lokalnim zajednicama, prirodom, kulturom i poviješću. Ovaj projekt […]

Čitaj dalje →

20. 07. 2021.

Foto natječaj – Ispričajte priču Zagrebačke županije

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je fotografski natječaj za izbor najljepših fotografija Zagrebačke županije, pod nazivom “Photo Zagreb County”. Natječaj je bio namijenjen  svima koji se bave fotografijom, bili oni profesionalci ili amateri. Dodjela nagrada održana je danas uz nazočnost nagrađenih autora fotografija koje su oduševile stručni ocjenjivački sud Turističke zajednice Zagrebačke županije, ali i […]

Čitaj dalje →

14. 07. 2021.

Dani Okusa hrvatske tradicije

Dani Okusa hrvatske tradicije u studenom Na jučerašnjoj sjednici Savjeta projekta Okusi hrvatske tradicije dogovoreno je da će se, nakon  jednogodišnje stanke, ovogodišnji nacionalni Dani okusa hrvatske tradicije održati u terminu od 15.-28.11.2021. godine. Kako se očekuje u manifestaciju će biti uključeno oko 120 ugostiteljskih objekata nosioca standarda Okusi hrvatske tradicije. Oni će gostima kroz […]

Čitaj dalje →

05. 07. 2021.

Nematerijalna kulturna dobra – bistranski kraluš i kravata

Zaštita bistranskog kraluša i kravate kao nematerijalnog kulturnog dobra izuzetno je važna za očuvanje lokalnog, ali i hrvatskog identiteta. Tradicijska tehnika ručnog nizanja višebojnih zrnaca na isprepletene niti od konjske strune počela se primjenjivati na području Bistre krajem 19. stoljeća. Bistranski tradicijski nakit nosio se uz bistranjsku nošnju, tradicijsko ruho bistranskog kraja. Uz  bistranski kraluš […]

Čitaj dalje →

30. 06. 2021.

Ekomuzej Bistra – valorizacija kulturne baštine i održivi razvoj

Kulturna baština vrijedan je element imovine i identiteta. Na razini Europske unije kulturna baština se valorizira kao zajednički izvor sjećanja, razumijevanja, identiteta, dijaloga, kohezije i kreativnosti, bilo da je materijalna, nematerijalna ili digitalna te se smatra pokretačem kreativnog izražavanja, ali i važnim pokretačem gospodarskog razvoja i socijalne kohezije na održiv način. Upravo je jedna od […]

Čitaj dalje →

Skip to content