Nova promotivna kampanja “Blizu grada, blizu srca”

10. 07. 2020.

 

 

 

 

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

„Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a, naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene.“, izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.

„Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom,  slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “ poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.

Ističemo, kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.

Novosti

25. 06. 2021.

Photo Zagreb County

Krenuo je izbor najljepših fotografija s područja Zagrebačke županije fotografskog natječaja “Photo Zagreb County”. Fotografije s najvećim brojem prikupljenih lajkova na društvenim mrežama dobivaju nagrade. Autorica današnjih fotografija je Vesna Poduška Farkaš.

Čitaj dalje →

17. 06. 2021.

Destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“ nastavlja se suradnja TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije

Destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“ nastavlja se suradnja TZ grada Zagreba i TZ Zagrebačke županije

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju – „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama www.aroundzagreb.hr , a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku. Ovogodišnje […]

Čitaj dalje →

15. 06. 2021.

Istraži i doživi zagrebački kraj kroz vođene tematske ture – pronađi svoju KulTuramu

Istraži i doživi zagrebački kraj kroz vođene tematske ture – pronađi svoju KulTuramu

Upoznaj nas. Doživi nas. Istraži nas. Zaljubi se. Mi smo KulTurama. Sedam udruženih turističkih zajednica na projektu kulturnog turizma s područja Zagrebačke županije predstavilo je novi projekt „KulTurama – pronađi svoju priču u zagrebačkom kraju“. Radi se o turističkim zajednicama Grada Velike Gorice, Grada Zaprešića, Grada Vrbovca, Grada Dugog Sela, Općine Krašić, Općine Pisarovina te […]

Čitaj dalje →

10. 06. 2021.

Donesena tri pravilnika koja će rasteretiti turistički sustav za više od 118 milijuna kuna

Donesena tri pravilnika koja će rasteretiti turistički sustav za više od 118 milijuna kuna

Ministarstvo turizma i sporta donijelo je tri pravilnika koja imaju za cilj rasterećenje turističkog sustava, odnosno ublažavanje negativnih posljedica koje je na turistički sustav imala pandemija COVID-19. Pravilnici su objavljeni u Narodnim novinama te su stupili na snagu s današnjim danom. To su Pravilnik o oslobađanju od plaćanja turističke pristojbe u 2021. godini (https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_06_64_1224.html), Pravilnik […]

Čitaj dalje →

Skip to content